Infolinia / Zamówienia telefoniczne: 500-600-978

Twój koszyk jest pusty

<
>
<
>
<
>
<
>

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego www.witamin.pl jest firma GREAT MASS z Krakowa

  • Warunki ogólne
    • Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.witamin.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
    • Sklep www.witamin.pl prowadzony jest przez firmę:
    • GREAT MASS
      ul.Prosta/Dygasińskiego róg
      30-814 Kraków
      Nip. 679 30 36 561
      Regon 121234075

      Numer konta bankowego:
      Alior Bank: 78 2490 0005 0000 4500 4499 8050

    • Mieszkańców Krakowa i okolic zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych, gdzie w atrakcyjnych cenach można nabyć odżywki i suplementy diety dla sportowców. Ceny w sklepach stacjonarnych są identyczne jak w naszym sklepie internetowym, dzięki czemu kupując w naszych sklepach oszczędzacie Państwo pieniądze.

    • Odbiór
      Wszystkie nasze produkty można kupić,odebrać w naszym sklepie w Krakowie po wcześniejszym kontakcie czy dany produkt jest dostępny.

      W sklepie można płacić gotówką, oraz kartami Visa i MasterCard

      Adres sklepu:
      ul. Prosta/Dygasińskiego róg
      30-814 Kraków
      Otwarte od poniedziałku do piątku
      w godzinach od 10:00 do 18:00
      a w soboty od 10:00 do 14:00

      Kontakt
      tel:500 600 978
      e-mail: japanvitamine@gmail.com
      info@forestvitamin.pl

  • Zakup w sklepie internetowym www.witamin.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  • Procedura składania i realizacji zamówień
    • Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Dalej"
    • Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu.
    • Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego
    • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma GREAT MASS zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
    • Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane
    • Firma GREAT MASS zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
    • Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.greatmass.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
    • Firma GREAT MASS wystawia rachunek lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
    • Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością bezpłatnego odbioru towaru w siedzibie sklepu (po wcześniejszym umówieniu).
    • Zapłata za towar uiszczana jest gotówką spedytorowi (za pobraniem),lub przelewem na nasze konto bankowe w Alior Bank: 78 2490 0005 0000 4500 4499 8050
    • Wszystkie paczki są więc wysyłane od poniedziałku do piątku (włącznie) za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL . W przypadku braku jakiegoś produktu klient jest informowany w ciągu 24 godzin otrzymując jednocześnie termin realizacji zamówienia lub propozycję zakupu podobnego produktu z asortymentu innej firmy. Klient może również zrezygnować z części zamówienia.
    • Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się wyglądem od produktu na zdjęciu. Wynika to z faktu częstych zmian wzorów opakowań przez producentów.
  • Odstąpienie od umowy,reklamacje
    • Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny).
    • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera realizującego dostawę. Warunkiem przyjęcia reklamacji będzie spisanie w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego,
    • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych produktów, wynikłe z przyczyn niezależnych od niego, w tym opóźnień wynikłych z winy przewoźnika,
    • Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania.